Perşembe, Haziran 17, 2010

Serdar Ortaç Kolayca Şarkı Sözleri,Serdar Ortaç Kolayca


Serdar Ortaç Her yıl yaptığı gibi yine kendisinin yazdığı o mükemmel sözlerden oluşan bir albüm daha çıkardı.Türkiye'deki en çok ve güzel söz yazan sanatçılardan birisi olan Serdar Ortaç'ın Kolayca Şarkı sözü sizlerle.





Gözlerimden süzülen yaşlar yerine,
Keşke seni kolayca koyabilseydim,
Dudağından dökülen her bir kelime,
Bu kadar yakmasaydı sevebilseydim,
Yüreğim bütün suçu üstüne aldı,
Artık bir başkasını sevsem ne olur,
Kalbimin her atışı içimde saklı,
Bu aşk yakın tarihte efsane olur,
Kafamda deli sorular,
Kolayca sevemiyorum,
Kapımda binlerce kadar,
Bakıpda göremiyorum,
Görsemde sevemiyorum artık anla,
Ben aşık olamıyorum,
Kafamda deli sorular,
Aşklar hep yalan,
http://multioyun.blogspot.com/
Kolayca sevemiyorum eskiden kalan,
Kapımda binlerce kadar tek dileğim,
Bakıpda göremiyorum önceden bile,
Görsemde sevemiyorum artık anla,
Ben aşık olamıyorum

0 yorum:

Yorum Gönder