Pazartesi, Nisan 05, 2010

3-4 Nisan 2010 Açık Öğretim Sınav Soruları Cevap Anahtarları,AÖF 2010 Sonuçları

Bu hafta 3 ve 4 nisanda yapılan açık öğretim sınavının soruları ve cevap anahtarları işte burda.
AÖF Sınavının sonuçlarını öğrenmek için Buraya Tıklayın ve bunları uygulayın.TC. Kimlik numarasını girip oturum açın ,Fakülte seçin bölümünden sınav sorularını seçin,ardından oradan da iligili olduğu yılı seçin ve yan menüden de Bütünleme ve soru cevaplarını seçip açılan pencereden de E kitap'a tıklayın ders kodlarını seçerek sorulara ulaşabilirsiniz.












Açık öğretim 2010 sonuçları,açık öğretim sınav soruları cevap anahtarları,açık öğretim 2010 cevap anahtarları,aöf cevapları,3-4 nisan açık öğretim sonuçları,açıköğretim sonuçları açıklandımı,açık öğretim 2010 sonuçları,açık öğretim sonuçları ne zaman açıklanıyor

0 yorum:

Yorum Gönder